TERMENI SI CONDITII


Accesarea si utilizarea acestui site, implica acceptarea anumitor termeni si conditii. Citeste cu atentie termenii si conditiile urmatoare, pe care le consideram ca fiind ACCEPTATE in momentul inregistrarii si efectuarii unei comenzi pe site-ul www.echip.ro.
Ne asumam dreptul de a modifica aceste prevederi fara o notificare prealabila.

Notiuni

Utilizator: Persoana care viziteaza site-ul pentru a se informa cu privire la oferta si produsele prezentate.
Magazinul "Echip.ro": Magazinul online care functioneaza la adresa www.echip.ro.
Cumparator: persoana fizica sau juridica care efectueaza o comanda de produse.
Vanzator: Magazinul "Echip.ro", administrat de catre SC Sedex SRL Cluj-Napoca, Str. Campina, Nr. 62A, RO18756725, J12/2003/2006.
Comanda: solicitarea Cumparatorului de a achizitiona produse de la Vanzator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre magazin, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la finalizarea comenzii, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Comunicatii la distanta: orice mijloc ce poate fi utilizat pentru incheierea unui contract intre vanzator si cumparator si care nu necesita prezenta fizica simultana a celor doua parti.
Contract: Comanda acceptata si confirmata de catre Vanzator. Contractul se supune legislatiei in vigoare privind contractele la distanta (OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cu modificările ulterioare).
Drepturi de proprietate intelectuala: Numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea SC Sedex SRL si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

Produsele

Produsele prezentate, descrierea, caracteristicile si pretul acestora pot fi actualizate (adaugate, sterse, modificate) in functie de conditiile de piata, fara ca utilizatorii sa fie notificati in prealabil. In cazul in care a fost efectuata o comanda, conditiile prezentate la momentul efectuarii acesteia raman neschimbate pana la momentul finalizarii comenzii. Informatiile regasite pe site (produse, descriere, caracteristici, imagini ale produselor) au caracter informativ, iar eventualele diferente cad in sarcina producatorului / importatorului / distribuitorului articolului in cauza. Unele specificatii sau pretul, pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Depunem eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor prezentate. Imaginile produselor pot sa difere fata de produsul real prin dimensiune, proportii, culoare sau nuanta. Dimensiunea imaginilor a fost optimizata pentru afisarea pe site si pentru prezentarea unor detalii considerate esentiale. Dimensiunea reala a produselor este diferita de imaginea prezentata pe site. Culoarea sau nuanta produsului pot fi percepute diferit, in functie de setarile dispozitivului pe care se face vizualizarea. Imaginile au caracter informativ si pot prezenta accesorii pe care produsul nu le contine. Toate preturile afisate pe site includ TVA. Toate promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.

Disponibilitatea produselor

Fiecare produs prezentat pe site are specificata disponibilitatea, folosind una din mentiunile "in stoc", "in stoc furnizor", "indisponibil" sau "la comanda". Produsele marcate cu eticheta "in stoc" sunt disponibile in stoc, in depozitul magazinului, si pot fi livrate de luni pana vineri, intr-un interval de 24-48 ore de la primirea comenzii. Produsele marcate cu eticheta "in stoc furnizor" sunt in stocul partenerilor nostri (furnizori de produse). Termenul de livrare este comunicat de fiecare furnizor, dar in general se incadreaza in intervalul 24-48 ore de la primirea comenzii, pentru zilele lucratoare. Depunem eforturi constante pentru a furniza informatii corecte cu privire la disponibilitatea produselor. Pot exista situatii cand, datorita volumelor mari de vanzari, informatiile referitoare la stoc sa nu fie actualizate in timp real. De aceea, atat pentru produsele "in stoc" cat si pentru cele "in stoc furnizor", un reprezentant magazinului va verifica stocul si disponibilitatea produselor inainte de a procesa fiecare comanda. Magazinul are dreptul sa nu onoreze o anumita comanda in cazul in care produsul nu se mai regaseste in oferta curenta sau este indisponibil.Pentru produsele realizate "la comanda", contactam partenerii care le confectioneaza pentru a obtine informatii referitoare la durata de executie si termenul de livrare. Produsele cu eticheta "indisponibil" nu sunt disponibile si nici nu detinem informatii precise privind intrarea lor in stoc sau termenul estimat de livrare. Vei fi anuntat cand produsul intra in stoc daca completezi adresa ta de email pe pagina produsului. Atunci cand produsul devine disponibil, vei primi un email ce va anunta automat modificarea disponibilitatii. Magazinul Echip.ro nu accepta rezervarea de produse pentru a fi cumparate ulterior. Produsele sunt vandute in ordinea procesarii comenzilor. Produsele pot deveni "indisponibile" in orice moment, fara o notificare prealabila, pe masura ce stocul se epuizeaza. Orice comanda este considerata acceptata de magazin numai dupa verificarea disponibilitatii produselor. Magazinul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte (furnizor) pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul este responsabil fata de cumparator pentru toate obligatiile contractuale referitoare la comanda.

Comanda

Comanda produselor de pe site se va efectua prin utilizarea metodelor dedicate in acest scop (in format electronic sau telefonic). Ambele metode de comanda implica cunoasterea si acceptarea termenilor si conditiilor. In cazul comenzilor telefonice, cumparatorului i se comunica informatiile esentiale cu privire la produsele comandate, livrare, plata, conditii comerciale, insa acesta are obligatia sa se documenteze in egala masura cu privire la produsele cumparate cat si referitor la termenii si conditiile de functionare a magazinului. Se prezuma ca termenii si conditiile sunt acceptate si in cazul comenzilor telefonice, intrucat citirea si cunoasterea lor face parte din procesul de informare asupra produselor comandate si a magazinului care proceseaza comanda. In momentul efectuarii unei comenzi de produse, te rugam sa furnizezi informatii corecte, actuale si complete, conform datelor solicitate. Inainte de expedierea produselor se va verifica daca articolele comandate se afla in stoc si daca comanda este valida. Un reprezentant al firmei va contacta clientul, telefonic sau prin email, pentru a-i comunica date privind disponibilitatea produselor. Totodata vor fi verificate informatiile de livrare furnizate: numele, adresa unde se doreste primirea coletului si numarul de telefon la care cumparatorul poate fi contactat. Furnizarea de date incomplete sau gresite indreptateste magazinul sa nu onoreze comanda efectuata. Nicio comanda nu este expediata inainte de a fi verificata prin contactarea cumparatorului. Vanzatorul nu considera in niciun moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui contract. Contractul intra in vigoare la confirmarea comenzii de catre vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic, prin email. Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza contractului astfel incheiat.

Livrarea produselor

Livrarea produselor comandate se realizeaza numai pe teritoriul Romaniei, conform metodei de livrare afisate la momentul efectuarii comenzii. Magazinul Echip.ro nu isi asuma raspunderea pentru prejudicii cauzate de intarzieri in livrarea comenzilor, intrucat, din momentul eliberarii produselor din depozit, responsabilitatea livrarii este a firmelor de curierat cu care avem contracte incheiate, fapt pentru care magazinul nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor. Intarzierile din cauza unor factori externi: conditii meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari de strada sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica livrarea la timp, sunt gestionate de firmele care se ocupa de livrarea bunurilor. Cu toate acestea, vom lua toate masurile necesare pentru a onora comanda intr-o perioada rezonabila de timp dupa producerea unui astfel de eveniment.

Livrarea prin curierat rapid

Livrarea produselor comandate se efectueaza prin curierat rapid, contra unei taxe unice, indiferent de valoarea comenzii sau numarul produselor comandate. Pentru localitatile aflate inafara ariei de acoperire a firmei de curierat se poate percepe o suprataxa pentru kilometri suplimentari, insa numai dupa ce vei fi informat cu privire la suma tarifata in plus si vom obtine acordul tau pentru plata taxei suplimentare. Daca nu esti de acord sa platesti suprataxa pentru kilometri suplimentari, poti solicita sa trimitem coletul catre cel mai apropiat sediu al firmei de curierat, de unde il vei ridica personal.La momentul confirmarii comenzii vei fi informat despre numele firmei de curierat cu care se face livrarea si data estimata a primirii coletului. Durata transportului este, de regula, 24-48 ore de la momentul expedierii si depinde exclusiv de modul in care firma de curierat isi organizeaza livrarile. Daca doresti sa obtii informatii suplimentare privind stadiul livrarii ne poti solicita numarul coletului (numarul trimiterii). Contacteaza firma de curierat si vei obtine detalii suplimentare privind data/ora cand va ajunge coletul la tine.

Livrarea gratuita

Anumite produse listate pe site pot beneficia de livrare gratuita. Produsele care beneficiaza de livrare gratuita au mentiunea "Livrare gratuita". La adaugarea unui produs cu livrare gratuita in cosul de cumparaturi nu se adauga taxa de transport. Livrarea catre client a produselor in mod gratuit este o metoda de promovare a acestor produse. Magazinul poate acorda/elimina livrarea gratuita pentru un anumit produs in functie de politicile interne de promovare si fara a notifica clientii in prealabil. Daca la momentul comenzii un produs beneficiaza de livrare gratuita, atunci acesta va fi expediat in conditiile mentionate, chiar daca ulterior produsul a fost eliminat din promotie. Livrarea gratuita se realizeaza numai daca in cosul de cumparaturi se gasesc exclusiv produse cu aceasta mentiune. Daca cosul de cumparaturi contine un produs cu livrare gratuita si un alt produs care nu beneficiaza de aceasta oferta, atunci taxa de livrare aplicata va fi cea standard. Adaugarea unui produs cu livrare gratuita in cosul de cumparaturi, alaturi de alte produse care nu beneficiaza de aceasta promotie, nu implica livrarea gratuita a intregii comenzi. Produsele cu livrare gratuita nu beneficiaza si de returnare gratuita. Returnarea unui produs se supune termenilor si conditiilor de returnare, iar costul transportului pentru retur va fi achitat de catre client.

Produse cu pret redus

Anumite produse listate pe site pot beneficia pentru perioade de timp bine determinate de pret redus fata de pretul de vanzare obisnuit. Reducerile de pret reprezinta o metoda de promovare a produselor. Produsele care beneficiaza de reduceri au mentiunea "Pret Redus". In categoria de produse cu pret redus se pot regasi si produse resigilate, cu ambalaj deteriorat sau returnate de catre cumparatori. Aceste produse au fost verificate de magazin si prezinta mentiuni clare cu privire la motivul reducerii aplicate. Magazinul poate acorda / elimina reducerea pentru un anumit produs in functie de disponibilitate si de politicile interne de promovare. Daca la momentul comenzii un produs beneficiaza de pret redus, atunci acesta va fi expediat in conditiile mentionate, chiar daca ulterior produsul a fost eliminat din promotie. Preturile produselor nu sunt negociabile. Ofertele sunt valabile in limita stocului disponibil.

Plata in sistem ramburs

Plata se efectueaza atunci cand coletul ajunge la tine. Vei plati agentului firmei de curierat cand primesti coletul, iar acesta iti va elibera o chitanta pentru suma platita. Nu sunt percepute alte taxe suplimentare decat cele afisate la momentul efectuarii comenzii.

Plata prin banca

Dupa ce vom verifica disponibilitatea produselor comandate iti vom trimite factura in baza careia trebuie sa platesti. Poti intocmi un ordin de plata sau poti depune banii la casieria bancii, prezentand factura. Important: Nu realiza nicio plata pana nu primesti factura emisa de noi. Este posibil ca unele produse din comanda sa nu fie disponibile si atunci valoarea totala a comenzii se modifica.Coletul va fi expediat numai dupa ce plata efectuata este vizibila in contul nostru bancar.

Returnarea produselor

Returul produselor se supune Ordonantei nr. 34 din 4 iunie 2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau de la primirea ultimului produs dintre cele comandate, in cazul in care produsele multiple din comanda se livreaza separat, in mai multe transe. Pentru a beneficia de dreptul de retur, consumatorul trebuie sa transmita in scris magazinului (prin email, fax sau scrisoare recomandata) urmatoarele informatii: numele si prenumele, adresa si numarul de telefon la care poate fi contactat consumatorul, numarul si data comenzii, data receptionarii produselor, denumirea produselor receptionate, produsele care se doresc a fi returnate. Nu vor fi luate in considerare solicitari telefonice de returnare a produselor, daca nu se efectueaza si o comunicare neechivoca (scrisa) a consumatorului, respectand conditiile de mai sus. Produsul trebuie returnat fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care s-a comunicat in scris intentia de returnare. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile. La receptionarea produselor magazinul va incheia un proces verbal de receptie in care se vor mentiona informatiile referitoare la retur si starea produselor returnate. Procesul verbal va fi insotit de imagini (poze) care vor reprezenta dovada starii in care produsul a fost returnat. Daca este necesara diminuarea valorii produselor din culpa consumatorului sau refuzul returului, procesul verbal si imaginile vor fi transmise si consumatorului, acestea reprezentand proba care sustine actiunea magazinului.Returnarea produsului se va realiza la adresa indicata de magazin, folosind acelasi serviciu de transport prin care produsul a fost primit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client. Cheltuielile suportate de catre consumator pentru returnare pot fi considerabil mai mari decat taxa standard de transport platita la cumpararea produsului. Produsele care au beneficiat de transport gratuit la achizitie, nu beneficiaza de transport gratuit (suportat de magazin) si pentru returnare. Produsele returnate pentru care nu a fost achitata taxa de transport de catre consumator nu vor fi acceptate de catre magazin si vor fi returnate clientului. Coletele trimise cu solicitarea valorii in ramburs nu vor fi acceptate deoarece produsul trebuie verificat si evaluat inainte de a se stabili valoarea ce se va returna consumatorului.Produsul poate fi returnat fara a suporta taxe de diminuare a valorii acestuia numai daca se afla in conditii perfecte, cu toate etichetele si marcajele prezente, cu ambalajul nedeteriorat, adica produsul sau ambalajul sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum. Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora (utilizare, murdarire, spalare, lovire, zgariere, rupere, deteriorare, returnare cu lipsa componente, ambalaj deteriorat sau lipsa ambalaj), diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produsului. Daca la primirea returului se constata ca produsul prezinta semne de natura a determina diminuarea valorii acestuia, si nu poate fi revandut ca si produs nou, magazinul isi rezerva dreptul de a nu restitui integral valoarea produsului pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat, care va fi vandut cu reducere, fiind considerat produs resigilat. Diminuarea valorii este cuprinsa intre 10% si 50% din valoarea initiala a produsului, in functie de starea de degradare constatata la primirea returului. In cazul in care produsul este intr-o stare ce nu permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza returul. In aceasta situatie produsul va fi returnat clientului pe cheltuiala acestuia. Daca renuntarea la cumparare se va face in mod repetat, atunci aceasta actiune va fi considerata un abuz. In aceasta situatie ne rezervam dreptul de a nu accepta returul. Perioada maxima de rambursare a contravalorii produsului este de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului. Returnarea contravalorii se va realiza in contul bancar al consumatorului, dar numai dupa ce produsul a fost verificat/evaluat si s-a stabilit daca se va returna valoarea integrala a acestuia sau se va aplica o diminuare a valorii de achizitie ce deriva din starea in care se receptioneaza produsul returnat.
Nu beneficiaza de dreptul de retur:
- produsele achizitionate de persoane juridice
- produsele care au fost ridicate personal direct din depozitul firmei
- produsele executate dupa specificatiile clientului sau cele personalizate
- produsele textile spalate/curatate de catre client
- produsele consumabile desigilate sau produse care dupa utilizare nu mai pot fi aduse la starea initiala
- produsele considerate ca se "utilizeaza in totalitate" dupa o singura folosire (ex: produse de unica folosinta)
In cazul in care cumparatorul este nemultumit de modul in care solicitarile adresate magazinului sunt rezolvate, se poate adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului ANPC (telefonic la 021-9551 sau pe site-ul www.anpc.ro).

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre magazinul Echip.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Garantia comerciala este garantia pe care vanzatorul sau producatorul o acorda in mod voluntar, in conditiile stabilite de acesta, fiind acordata in conformitate cu prevederile Legii 449/2003. Mentionam ca acordarea garantiei comerciale nu exclude garantia legala de conformitate (pe durata medie de utilizare, dar nu mai mult de doi ani) si nici garantia pentru viciile ascunse. Toate produsele sunt noi, in ambalajul original, cu exceptia celor care contin o notificare explicita referitoare la starea produsului (ex: resigilat, ambalaj deteriorat, etc.). Produsele provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Contacteaza-ne atunci cand intampini o problema de garantie si iti vom oferi informatii suplimentare despre modalitatea de solutionare a defectiunii.
Produsele care beneficiaza de garantie comerciala in baza unui certificat de garantie dedicat (ex: produsele de folosinta indelungata), emis de producator / furnizor, au conditii de garantie specifice si centre de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie va fi reparat de catre cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Produsele care nu au un certificat de garantie dedicat, beneficiaza de 30 de zile garantie comerciala, in baza facturii/chitantei emise de magazin. Orice probleme de garantie pentru aceste produse se vor aduce la cunostinta magazinului, in scris, insotite de imagini si o descriere detaliata a problemei semnalate. Termenul de garantie decurge de la data emiterii facturii. Daca produsul se defecteaza in conditii normale de utilizare, pe durata perioadei de garantie, produsul va fi reparat sau inlocuit in mod gratuit. Costurile deplasarii / transportului, pentru a depune produsul in cel mai apropiat centru de service sau pana la sediul magazinului, cad in sarcina cumparatorului. Urmatoarele situatii duc la scoaterea produselor din garantie: interventii sau reparatii executate de persoane neautorizate, nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in documentatia ce insoteste produsul sau in conditii ce contravin standardelor tehnice din Romania. In cazul efectuarii unei reclamatii in perioada de garantie, cumparatorul are obligatia de a prezenta certificatul de garantie si factura fiscala, in original, eliberate la data cumpararii produsului.

Taxa de timbru verde

Reprezinta valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata pentru preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice (DEEE), asa cum este prevazut de legislatia in vigoare. Timbrul verde este principalul instrument de finantare al proceselor de colectare si reciclare a DEEE-urilor. Conform legislatiei in vigoare, valoarea nominala a timbrului verde nu mai este evidentiata separat pe factura, producatorii avand in continuare obligatia de a investi sumele colectate de la utilizatori in procesele de reciclare. Timbrul verde se aplica fiecarui echipament electric si electronic nou cumparat si are un nivel de pret fix pe categorie de produse. Nivelul timbrului verde este independent de marca, greutate, volum sau pret de vanzare si depinde de capacitatea de reciclare a echipamentului respectiv. Timbrul verde se aplica la aparate de uz casnic de mici si mari dimensiuni, echipamente IT, de birotica, de consum de mici si mari dimensiuni, jucarii si articole sportive cu componente electronice, unelte electrice si electronice, aparate industriale de masura si control, distribuitoare automate.Taxa de timbru verde este inclusa in pretul fiecarui produs care necesita achitarea acestei taxe, chiar daca acest lucru nu este afisat explicit in pagina produsului, in cosul de cumparaturi sau pe factura. Vanzatorul se obliga sa utilizeze taxa verde incasata in conformitate cu legislatia in vigoare.

Informatii privind DEEE

Deseurile de echipamente electrice si electronice pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005, referitoare la protectia mediului, si O.U.G. 5/2015, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele: - cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE; - colectarea acestor deseuri se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;- clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie;Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari separate.

Newsletter-ul

Newsletter-ul este un serviciu gratuit, asigurat de magazinul Echip.ro utilizatorilor site-ului, caruia i se aplica urmatorii termeni si conditii: Newsletter-ul reprezinta un mesaj electronic (e-mail) livrat regulat de catre magazinul Echip.ro utilizatorilor abonati, cu scopul de a prezenta periodic ofertele curente, noutatile, dar si pentru a fideliza clientii. In momentul abonarii la newsletter, utilizatorii isi dau acordul in mod expres si neechivoc cu privire la termenii si conditiile prevazute pe site. Orice utilizator se poate abona la newsletter complet gratuit. Inscrierea la newsletter se poate face utilizand formularele disponibile pe site. Orice utilizator are posibilitatea de a se dezabona, utilizand dreptul de a inceta furnizarea, respectiv accesul la serviciul de newsletter, fara invocarea vreunui motiv si fara o notificare prealabila.

Despre cookie-uri

Cookie-urile sunt fisiere create de site si utilizate de browser cu scopul de a stoca informatii despre activitatea utilizatorului. Fiecare cookie poate fi citit doar de serverul web care l-a generat. Cookie-urile nu pot transmite informatii de pe calculatorul utilizatorului. Siteul Echip.ro utilizeaza cookie-urile pentru a pastra informatiile despre cosul de cumparaturi (produsele adaugate in cos), atunci cand navighezi de la o pagina la alta. Folosim cookie-uri pentru a afla mai multe despre modalitatea de interactiune a vizitatorilor cu continutul site-ului si pentru a ne ajuta sa imbunatatim experienta acestora in cadrul magazinului. Nu utilizam cookie-uri pentru a stoca informatii ale conturilor, adrese sau alte informatii personale. Aceste informatii sunt salvate in siguranta, in baza noastra de date, si ai acces la ele doar cand te autentifici in contul tau. Daca nu accepti cookie-uri, nicio informatie cu privire la navigarea ta pe site nu este salvata. Majoritatea browser-elor accepta automat cookie-uri, astfel incat daca nu doresti utilizarea acestora, va trebui sa le stergi sau sa le blochezi. Poti alege sa respingi sau sa blochezi cookie-urile prin modificarea setarilor din browser. Daca respingi utilizarea cookie-urilor, vei putea vizita site-ul Echip.ro, insa anumite functii s-ar putea sa nu functioneze corect.

Inregistrarea pe site

Inregistrarea pe site implica furnizarea datelor personale, a adresei de livrare, adresei de email si parolei de acces la cont. Persoana care creaza un cont pe site-ul Echip.ro este responsabila in totalitate de pastrarea in siguranta a datelor de acces si de orice activitate desfasurata in numele acestui cont de utilizator. In situatia in care magazinul identifica furnizarea de informatii intentionat eronate la crearea contului, avem dreptul de a bloca accesul la cont. De asemenea, abuzurile, activitatile neautorizate sau ilegale, desfasurate din contul de utilizator, atrag blocarea accesul la serviciile site-ului, pe perioada determinata sau nedeterminata, fara nici o notificare prealabila.

Siguranta datelor personale

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, SC Sedex SRL, care opereaza acest magazin online, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe furnizate despre utilizator, un membru al familiei acestuia ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este obtinerea informatiilor de contact necesare confirmarii comenzilor si livrarii produselor comandate pe site-ul www.echip.ro. Este necesara furnizarea datelor de contact, constand in numarul de telefon si adresa de email, necesare pentru a comunica si a confirma comanda efectuata, precum si adresa de livrare a produselor comandate. Refuzul de a furniza aceste informatii determina anularea comenzii, deoarece nu suntem in posesia unui minim de date necesare efectuarii serviciilor de preluare, prelucrare si expediere a produselor comandate. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si nu sunt comunicate unor terti. SC Sedex SRL este operator inregistrat in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub nr. 18807. Conform Legii nr. 677/2001, utilizatorii beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a se adresa justitiei. Totodata, garantam dreptul utilizatorului de a se opune prelucrarii datelor personale si de a solicita stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, este necesara formularea unei cereri scrise, datata si semnata, inaintata catre SC Sedex SRL.

Siguranta produselor

Magazinul Echip.ro acorda atentie produselor pe care le comercializeaza. Produsele provin de la furnizori certificati si au avizele necesare privind standardele de siguranta si sanatate. Nu ne asumam raspunderea in cazul unor accidente cauzate de folosirea inadecvata a produselor, nerespectarea indicatiilor producatorului sau a manualelor de utilizare.

Dispute si conflicte

Nu suntem raspunzatori de prejudicii directe, indirecte sau accidentale, ce pot rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site si nici pentru orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la pierderi. Nu suntem responsabili, direct sau indirect, de producerea unor evenimente imprevizibile, in afara controlului sau care nu pot fi evitate. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare ale echipamentului tehnic utilizat pentru functionarea site-ului, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat in sistemele informatice, erorile de operare, etc. Orice tentativa de acces neautorizat la site si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Se va incerca rezolvarea pe cale amiabila a oricarui conflict survenit intre parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale din domeniu.